måndag 19 februari 2007

Spännande upplägg


Har just kommit underfund med hur jag måste gå tillväga för att kunna lägga upp en bild i min profil... Eftersom det inte finns någon bläddrafunktion måste jag länka till en bild som ligger på nätet. Har jag ingen sida med bilder på nätet så måste jag först lägga upp en bild här i min blogg, i ett inlägg, för att sedan länka till den så att jag kan använda den i min profil. Om någon skulle fråga mig så skulle jag tycka att det var lite onödigt krångligt, men det finns säkert något positivt med det också.


Nu kanske ni undrar vad det fanns för nån må bra-faktor i det här? Jo, det ska jag säga er, att om man aldrig har nåt märkligt eller smått negativt att jämföra med så kan ju inget va positivt heller? För övrigt får ni nu möjlighet att titta på mig :) Om det är positivt eller inte lämnar jag åt er att bedöma!

Inga kommentarer: